Participatie/ bijscholing

Bij Yo-Chi geloven we, met recht. Dat een van de dapperste dingen die je kunt doen om hulp vragen is. Je bent op je sterkst als je ook je zwaktes durft te laten zien. Vragen is niet opgeven, het is weigeren om op te geven. We zijn van mening dat participatie een groot goed is omdat iedereen dit nodig heeft. Een enkele pijl kan je makkelijk breken, een bos pijlen niet. Ofwel samen staan we sterk.

Trainingen met betrekking op participatie/ bijscholing.

Daarom biedt Yo-Chi de mogelijkheid aan voor steun bij mensen met een beperking, wie even door een moeilijke periode gaat of die gewoon wat extra hulp kunnen gebruiken bij:

  • Omgaan met computers.
  • Meer inzicht in Microsoft Word.
  • Bij werk zoeken en solliciteren.
  • Organiseren en ordenen van administratie.
  • Zoeken naar juiste participatie.
  • Op zoek is naar dagbesteding.
  • Structuur geven aan en helpen bij de algemene dagelijkse levensverrichtingen om de zelfredzaamheid te stimuleren.
  • Kijken waar de hulpvraag ligt om hierop in te spelen en indien nodig hiervoor de juiste partijen in te schakelen.
  • Uiteenzetten van het doe dat bereikt wilt worden.

Door samen te kijken waar de interesse ligt en in passende

De grote draagt de kleine om zo in evenwicht en harmonie te zijn.

mogelijkheden te denken proberen we zo een goede weg te vinden die voegzaam is om jou persoonlijke pad met zoveel mogelijk plezier te begaan. We zoeken met elkaar hierin de juiste flow om zo met de stroom mee te kunnen bewegen en daar te komen wat als einddoel wordt gezet. De focus ligt op: Met humor en voldoening werken, duidelijke en rustige stappen, met recht trots en ingenomen zijn over de prestaties, in balans zijn.

 

Onze kernwaarden:

Yo-Chi is er voor iedereen die meer rust, balans, vreugde en energie wil ervaren in het leven of coaching nodig heeft om daar te komen. We creëren een sfeer waarin iedereen zich veilig en thuis kan voelen om zich te ontwikkelen op fysiek, mentaal, emotioneel en energetisch vlak. Yo-Chi zal de deelnemer zodanig ondersteunen dat de studievoortgang gefaciliteerd wordt en de ontwikkeling tot zelfstandigheid wordt bevorderd.